Random

Porque não? Este blog precisa de assuntos.

Would You Rather
Pierce your nose or your tongue? Lingua. Tenho o nariz pequeno.
Drink whole or skimmed milk? Não gosto de leite.
Die in a fire or drowning? Afogada. 
Spend time with your parents or enemies? Pais claro. Wtf que raio de pergunta. 
Are You?
Single or in a relationship? Gajo. 
Straight, gay, bisexual, other? Hetero.

Tall or short? baixa 4evah
Right handed or left handed? right
A lover of music or a lover of books? musica ganha. 
Do You Prefer
Flowers or sweets? gomas
Grey or black? preto, sempre. 
Color photos or black-and-white photos? cor
Sunrise or sunset? sunset
M&Ms or Skittles? skitles so I can taste the rainbow ;)
Staying up late or waking up early?  nunca acordar cedo. nunca!  
Sun or moon? lua
Winter or Autumn? outono
10 acquaintances or 2 best friends? 2 best friends
Rainy or sunny? chuva a potes
Vanilla ice cream or chocolate ice cream? o primeiro
About You
What time is it? 00:50
Name?  claudia
Nicknames? loira
When is your birthday? 6 dezembro
What do you want? dinheiro, roupa, animais
How many kids do you want? 1? 2?

What would you name a girl? segredo
What would you name a boy? não sei
You want to get married? não
What kind of music do you like? tudo menos trance
Unique
Are you double-jointed? que é isto?
Can you roll your tongue? não
Can you raise one eyebrow? com dificuldade
Can you cross your eyes? sim
Random
Which shoe goes on first? direito
Ever thrown something at someone? claro
On average, how much money do you carry with you? cinco euros ou dez. não me assaltem yo
What jewelry do you wear? 1 brinco, às vezes colares e anéis
Do you twirl or cut spaghetti? corto. perdão. 
Have you ever eaten Spam? não.
Favorite ice cream? strawberry cheesecake
How many kinds of cereal are in your cupboard? uns 3 porque o namorado adora. 

5 comments:

  1. Sempre achei que morrer afogada era do piorio (tenho um pavor de mar e profundezas aiii) mas depois mostraram-me que não é pior que morrer queimada. Essa do dinheiro também é bem verdade, quando ando com mais de 30 euros fico com a sensação que toda a gente sabe quando tenho na carteira :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu só escolhi afogada porque li algures que inalar fumo de um incêndio é hiper doloroso. Aliás, já tive num incêndio e o fumo é horrível. Portanto heeeelll no! Também li que afogar é muito rápido....mas enfim..é escolher o menos mau. =P

      Delete
  2. always twirl my spaghetti. Always.
    http://bloglairdutemps.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sei. Seria crucificada em Itália provavelmente....mas sou preguiçosa.

      Delete
  3. lol team twirl aqui também!
    humm num incêndio podes ter a sorte de morrer pela inalação de dioxido de carbono e ficar inconsciente logo ali, antes de carbonizar. agora eu quase me afoguei na praia da luz e foi horrível. mas tu não te preocupes porque fire cannot kill a dragon. eu costumava andar com o ordenado todo na algibeira à noite, em paranóia máxima.
    "10 acquaintances or 2 best friends?" isto parece algo saído do boardwalk.

    ReplyDelete

Translate

ShareThis